Agenda

Welkom op onze agenda, waar je een overzicht krijgt van al onze aankomende bijeenkomsten. Je kunt de details van elke bijeenkomst bekijken, zoals de datum, tijd, locatie en beschrijving van het programma. Je kunt ook eenvoudig aangeven of je aanwezig zult zijn en een plaats reserveren.

Ondernemersvereniging Buren organiseert regelmatig gezellige bijeenkomsten en andere evenementen waar je in contact kunt komen met andere leden en kunt netwerken. Of je nu een startende ondernemer bent of al jaren in de branche actief bent, Ondernemersvereniging Buren bied je de kans om jouw zakelijke netwerk te versterken en je bedrijf te laten groeien dankzij de connecties die je hier opbouwt.

We raden u aan om onze agenda regelmatig te bekijken voor updates over de aankomende bijeenkomsten.

Bedrijfsbezoek Visscher Classique

Datum: 21-03-2024