Bedrijfsbezoek Visscher Classique

Datum: 21-03-2024
Aanvang: 20:00:00
Locatie: Visscher Classique, Schuilheuvelstraat 1 te Buren

Op donderdag 21 maart aanstaande worden de leden van de Ondernemersvereniging Buren bij Visscher Classique te Buren verwacht voor een bedrijfsbezoek en krijgen we een presentatie van de heer Henk Visscher over ‘the Making of the Museum in de Aart Visscherzaal (met zicht op de auto’s). Het bedrijfsbezoek zal worden omlijst met een ontvangst met koffie inclusief een lekkernij en een afsluitende borrel.

Nodig ze gerust uit . . .
Kent u collega-ondernemers die misschien ook lid van de Ondernemersvereniging Buren willen worden? Stuur deze e-mail dan aan uw collega ondernemers door en nodig ze van harte uit om op 21 maart aanstaande kosteloos als introducee mee naar het bedrijfsbezoek te gaan! Uiteraard vernemen wij het in verband met de planning graag (per e-mail aan ondergetekende) als u een introducee mee wilt nemen.

Graag vernemen wij vóór 19 maart aanstaande uw aan- of afwezigheid voor deze activiteit, alsmede met hoeveel personen u komt.

49FC3F4C-003B-44FA-9D8E-66ED0ED51E30