Bezoek Amsterdam

Aanvang: 12:15:00
Locatie: Amsterdam

Beste ondernemers,

Op vrijdag 24 mei jl. ontving u van ons de e-mail met daarin de “save the date” voor het dagje uit op 14 juni aanstaande. Inmiddels zijn alle voorbereidingen afgerond en is vandaag op de laatste offerte akkoord gegeven als gevolg waarvan wij u met gepaste trots het onderstaande programma kunnen presenteren en u en uw partner uit willen nodigen voor deze interessante, verzorgde en gezellige dag in Amsterdam!

Wanneer : vrijdag 14 juni 2024.
Waar : Amsterdam

12.15 uur : Vertrek naar Amsterdam per touringcar, vanaf 12.00 uur verzamelen op de hoek Onderdreef / Buitenhuizenpoort te Buren.
Lunch in de bus door middel van een lunchpakket.

13.30 uur : Aankomst Amsterdam.
13.45 uur : Een rondleiding en presentatie bij de diamantslijperij van Gassan juweliers in het House of Gassan, welke wordt afgesloten met een glas champagne met in ieder glas een steentje. Maar wie o wie heeft de enige echte briljant geslepen diamant in zijn glas…..
16.00 uur : Stadswandeling Amsterdam, waarbij de Jordaan, het oude centrum en de Rosse Buurt worden aangedaan. Halverwege de tour wordt er gepauzeerd in een echt Amsterdams café.

18.30 uur : Na de stadswandeling lopen we naar de volgende locatie voor het avondprogramma.
19.00 uur : Muziek, eten en show tijdens de “Burlesque Bistro Dinnershow”.
23.00 uur : Einde dinnershow en vertrek per touringcar naar Buren.

00.15 uur                         : Aankomst in Buren vanuit Amsterdam.

Nodig ze gerust uit . . .
Uiteraard vernemen wij het in verband met de planning graag per e-mail aan ondergetekende als u een introducee mee wilt nemen. Introducees gaan kosteloos mee met deze activiteit als zij zich voor 11 juni 2024 inschrijven als lid van de Ondernemersvereniging Buren. Indien zij dit om welke reden dan ook niet willen, dan geldt er een, voor 11 juni aanstaande te betalen, eigen bijdrage van € 175,- per persoon.

Per lidmaatschap kan 1 persoon kosteloos worden aangemeld en vanaf de tweede persoon geldt voor iedere extra aanmelding een eigen bijdrage van € 75,- per persoon, welk bedrag o.v.v. de naam/namen van de betreffende persoon/personen, voor 11 juni 2024 dient te zijn bijgeschreven op het volgende bankrekeningnummer van de Ondernemersvereniging Buren: NL06 SNSB 0923 8192 23. De aanmelding van de extra persoon, dan wel meerdere personen, is definitief na ontvangst van de betreffende eigen bijdrage(s).

Graag vernemen wij vóór 11 juni aanstaande uw aan- of afwezigheid voor deze activiteit, alsmede met hoeveel personen u komt en of u speciale dieetwensen heeft. Aanmelden kan via bus@bmo-advocaten.nl

Scherm­afbeelding 2024-06-05 om 19.39.14