Casaro Meubelproductie is de Burense ondernemer van 2022

Na drie jaar afwezigheid door corona werd op donderdag 17 november j.l. het Business Event Buren bij de Kaap in Zoelen weer gehouden. Onderdeel van deze jaarlijkse netwerkbijeenkomst voor ondernemers is de verkiezing Burense ondernemer van het jaar.

Er waren drie kandidaten geselecteerd als de beste ondernemers in hun eigen vakgebied.

Burense B2B Ondernemer van 2022:
Casaro Meubelproductie BV, Paul en Frank van der Winkel

Burense Agri Business Ondernemer van 2022:
Bomenenzo.nl, Jan Dirk en Pieternella van der Bijl

Burense B2C Ondernemer van 2022:
Handelsonderneming van Viegen, Marcel en Wilma van Viegen

Na de introductievideo’s en een interview op het podium konden de mensen in de zaal, als 4e jurylid, hun stem uitbrengen op hun favoriete ondernemer. Daarna trok de vakjury zich terug voor beraad. De vakjury werd gevormd door Karl Maier, Wethouder van de gemeente Buren, Gerard van Eck, Voorzitter van het Ondernemers Platform Buren en Cris van Arkelen, directeur MKB Gelderland Zuid van de Rabobank.

Uitslag verkiezing
De jury loofde alle deelnemers. Zij waren terechte winnaars in hun eigen vakgebied en een voorbeeld voor andere ondernemers. Tot overall winnaar van de verkiezing is Casaro Meubelproductie BV gekozen als Burense ondernemer 2022. Het bedrijf wil de meest duurzame meubelfabriek in Nederland worden en heeft daar de afgelopen tijd al hele grote stappen in gezet.